ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

آیا کاشت دندان درد دارد؟

زمانی که متخصص ایمپلنت می خواهد در دهان بیمار کاشت ایمپلنت انجام دهد برای بیمار آمپول بی حسی تزریق می کند و کاشت ایمپلنت دندان در بی حسی کامل انجام می گیرد. به این ترتیب بیمار در حین عملل  هیچ دردی را حس نمی کند.

اما بعد از عمل بسته به کیفیت ایمپلنت دندان و همچنین مدت زمانی که کاشت دندان طول می کشد ممکن است مقداری درد وجود داشتهه  باشد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای بیماری که ایمپلنت دندان انجام  داده است درد به همراه داشته باشد واکنش بافتی بیمار است.

البته این دردها برای متخصص ایمپلنت قابل پیش بینی است و به همین دلیل با تجویز داروهای خاصی قبل از کاشت ایمپلنت و همچنین بعد ازز ایمپلنت به کنترل این دردها  اقدام می کند.

یکی از موضوعاتی که بیمار باید بعد از ایمپلنت دندان به آن توجه داشته باشد مراقبت از ایمپلنت و بهداشت دهان و دندان است که در کاهش دردد ایمپلنت و همچنین طول عمر ایمپلنت موثر است.

مرکز ایمپلنت جی دی ارائه دهنده بهترین انواع برند ایمپلنت دندان است که بیماران می توانند با مراجعه به این مرکز با انجام مشاوره هایی خاصی بهترین نوع ایمپلنت دندان را برای خود انتخاب نمایند.

آیا کاشت دندان درد دارد

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی