ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

در چه مواردی از ایمپلنت دندانی استفاده می شود؟

  • زمانی که یکی از دندان های جلو از دست رفته باشد و باقی دندان ها هنوز در دهان هستند می توان برای حل این مشکل از ایمپلنت دندانی استفاده نمود.
  • در مواقعی که فاصله بین دندان ها زیاد باشد ولی تعدادی از دندان های طبیعی در دهان باقی باشند بهترین راه می تواند کاشت ایمپلنت باشد.
  • در بعضی مواقع چند دندان از هر قوس دندانی از بین رفته است و فقط در یک سمت دهان دندان طبیعی وجود دارد. در این شرایط معمولا متخصص، ایمپلنت دندان را به بیمار پیشنهاد می دهد.
  • گاهی بعضی از بیماران دندان های یک فک یا هر دو فک خود را از دست داده اند در این شرایط می توان برای بیماران کاشت ایمپلنت دندانی را پیشنهاد داد.

بیماران باید توجه داشته باشند قبل از ایمپلنت دندانی با پزشک خود مشورت نمایند زیرا بعضی از بیماری ها قبل از ایمپلنت دندانی بایدد برطرف شود. به طور مثال گاهی فرد مشکل سایش دندان ها را دارد و یاا حتی به دیابت مبتلا می باشد که قبل از کاشت ایمپلنت حتما باید کنترلل  شود زیرا ممکن است برای فرد خطرساز گردد.

میزان موفقیت کاشت ایمپلنت های دندانی معمولا 95 درصد است اما این درصد تضمینی نیست و کاملا به خود بیمار بستگی دارد. حتی گاهیی میزان موفقیت در ایمپلنت دندان های فک بالا با ایمپلنت دندان های فکک  پایین متفاوت است.

مرکز ایمپلنت جی دی یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده برند ایمپلنت  دندان است.

ایمپلنت دندانی

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی