ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

آیا ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی دچار جرم گرفتگی می شود؟

سوالی که معمولا برای همه ی بیمارانی که می خواهند ایمپلنت دندانی انجام دهند پیش می آید این است که آیا ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی دچار جرم گرفتگی می شود یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دندانی که که درون دهان یک انسان قرار می گیرد به دلیل تماس با بزاق دچار جرم گرفتگی می شود به همین دلیل است که بیمارانی که کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهندد  باید برای چکاب به صورت مرتب و دوره ای به پزشک مراجعه نمایند.

گاهی پیش می آید که دندان های شخصی به طور طبیعی دچار جرم گرفتگی می شود، این افراد باید بیشتر مراقب دندان های خود باشند بهه دلیل اینکه وقتی جرم اطراف یک دندان را احاطه می کند باعث از بین رفتنن مینای دندان فرد می شود و دندان سریع تر دچار پوسیدگی می شود.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که ایمپلنت های دندانی بیشتر دندان های طبیعی احتیاج به مراقبت دارند و بیمارانی که کاشتت ایمپلنت انجام می دهند باید به این نکته توجه داشته باشند.

جرم دندان و پلاک های دندانی یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن دندان ها و ایمپلنت های دندانی هستند.

یکی از مهمترین عوامل در نگهداری دندان ها و ایمپلنت دندانی مراجعات  مرتب و دوره ای به پزشک و آگاه شدن از وضعیت دندان ها است.

مرکز ایمپلنت جی دی یکی از بهترین مراکز کاشت ایمپلنت دندانی است که بیماراین برای کاشت ایمپلنت و مراقبت از ایمپلنت دندانی میی  توانند به این مرکز مراجعه نمایند.

جرم گرفتگی

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی