ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

ارزانترین ایمپلنت دندانی

همیشه تصور من این بود بعد از افتادن و یا شکستن دندان طبیعی وقعا چه راه کاری برای جایگزین کردن آن وجود دارد. تحمل  دندان مصنوعی حتی برای یک دقیقه آن هم با وجود لقی دندان اصلا قابل تحمل نیست. یا این که دیگران میدانند و متوجه می شوند دندان مصنوعی استفاده می کنم واقعا اعتماد به نفس من را پایین می آورد.

با توجه به تحلیل شدید استخوان فک در قسمت بی دندان قطعا روی زیبایی صدا و صورت من نیز نمایان می شود. حاضرم هر چه قیمت دندان از دست داده ام هست بپردازم تا دندان من برگردد تا بتوانم به خوبی از آن مراقبت کنم. اما زمان به عقب بر  نمی گردد و باید فکر چاره بود.

اهمیت دندان را زمانی متوجه می شوید که بخواهید مانند گذشته هر چیزی را که دوست دارید با همان اشتیاق بدون توجه به به نرمی و سفتی آن میل کنید.

چه چیزی می تواند جای دندانی را که نه آن را حس و نه مزاحمتی برای صحبت کردن داشت را پر کند.

باید خوشحال باشیم حالا دندانی از جنس ایمپلنت وجود دارد و می توانیم از یک دندان تا کل فک را با ایمپلنت دندان داشته  باشیم، دندانی که دقیقا مانند دندان طبیعی در  داخل استخوان فک کاشته می شود حتی از دندان طبیعی نیز زیباتر است.

آیا واقعا باید با توجه به کمبودهای نبود دندان و سختی های خوردن غذا به قیمت آن توجه کرد؟

قیمت ایمپلنت دندانی در ایران بین 1 میلیون و پانصد هزار تومان تا چهار میلیون تومان متغییر است، قیمت فوق همراه با جراحی و کلیه لوازم شامل : پایه ایمپلنت ( فیکسچر) ، پروتز دندان ، لوازم جراحی کاشت ایمپلنت ، دستمزد جراح متخصص می باشد.

با کمی توجه به مزایای بی شمار آن متوجه می شوید هزینه فوق بسیار نا چیز و ارزان است. توجه داشته باشید ایمپلنت دندان یعنی دندانی واقعا طبیعی تر از دندان از دست داده شده با همان کیفیت با همان زیبایی

ایمپلنت ارزان است و تا آخر عمر با شما می ماند به شرط آن که از آن به خوبی مراقبت کنید.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی